reklama
kategoria: Biznes
22 październik 2019

InPOST wprowadza nową usługę

fot. nadesłane
Szybkie Nadania skracają czas wysyłki do kilkudziesięciu sekund
InPost – lider nowoczesnej logistyki w Polsce – wprowadza nową usługę „Szybkie Nadania” – bez rejestracji, logowania i kolejek. Od października klienci detaliczni InPost korzystają także z nowego, niższego cennika przesyłek w różnych gabarytach – który zakłada nawet 20% obniżkę, do 11,99 zł brutto.

Nadanie paczki przez Paczkomat® lub Kuriera InPost jest obecnie jeszcze prostsze – bez zakładania konta i logowania. Wystarczy wypełnić dane przesyłki online i nadać ją w dowolnym Paczkomacie lub Punkcie Obsługi Paczek. Dzięki temu można ominąć długie kolejki na poczcie oraz mieć wybór dowolnej lokalizacji, z której nadaje się przesyłkę, a także godzin jej nadania. Tym samym sieć wygodnych i elastycznych punktów odbioru i nadania przesyłki w InPost jest doskonałą alternatywą dostępną w trybie 24h/7.

„Wdrażamy kolejne usługi i ułatwienia, by jeszcze poprawić oferowaną jakość. Klienci już mogą korzystać z opcji ‘Szybkie Nadania’. Intensywnie pracujemy nad tym, aby nadawanie paczek przez InPost było proste i intuicyjne – już teraz cały proces trwa zdecydowanie mniej czasu niż wyprawa do punktów nadań, gdzie niejednokrotnie musimy stać w długich kolejkach. W InPost paczki można nadać na trzy sposoby – przez Kuriera InPost, używając Managera Paczek lub bezpośrednio z Paczkomatu® z opcją płatności kartą. Ta ostatnia forma nie wymaga nawet rejestracji, a jedyne czego potrzeba do nadania przesyłki to numery telefonów komórkowych nadawcy i odbiorcy oraz adres mailowy, na który wysyłane jest potwierdzenie nadania” – wskazuje Rafał Brzoska, prezes InPost.

Systematycznie rośnie zapotrzebowanie na usługi InPost – liczba Paczkomatów® (5000 urządzeń w Polsce) przekroczyła skalę placówek własnych Poczty Polskiej (46001).

Wysoki odsetek korzystania z Paczkomatów® InPost jest notowany nie tylko w dużych (81%) czy średnich (77%) miastach, ale także wśród mieszkańców wsi (71%) i mniejszych miasteczek (74%). Podobnie wysoki poziom wskazań jest wśród użytkowników we wszystkich grupach wiekowych – w tym powyżej 50 lat – aż 65%, a powyżej 60 lat 58%.


InPost wprowadził też usługę logistyczną InPost Fullfilment, dedykowaną klientom biznesowym. Firma udostępnia infrastrukturę oraz know-how i wspiera klientów na każdym etapie procesów magazynowych. InPost jako partner logistyczny oferuje najwyższą jakość usług i automatyzację całego procesu logistycznego w oparciu o własne doświadczenie. Dzięki usłudze InPost Fulfillment przedsiębiorcy e-commerce mogą się skupić na rozwoju własnego biznesu i nie martwić się o kwestie związane z zapleczem magazynowym, pakowaniem towaru i wysyłką.

Ponadto na mocy porozumienia o współpracy InPost rozpoczął instalację Paczkomatów® przy sklepach Dino, Lidl oraz Kaufland w całej Polsce, a także w Centrach Handlowych Auchan. Paczkomaty® InPost są też najczęstszą oferowaną formą dostawy zakupów w sklepach internetowych wg raportu serwisu Furgonetka.pl. Aż 74% dużych sklepów oraz 44% małych i średnich oferuje dostawę do Paczkomatów® InPost. Średni koszt dostawy za ich pośrednictwem to 10 złotych w mniejszych i 9 złotych w dużych sklepach internetowych.

W tym roku InPost udostępnił nową aplikację mobilną na telefony pracujące pod kontrolą systemów iOS i Android. W ramach aplikacji użytkownicy mogą korzystać bezpłatnie z funkcjonalności, które obejmują m.in. śledzenie drogi przesyłek i monitoring ich statusów oraz dodatkowe powiadomienia, zwiększające bezpieczeństwo korzystania z usług InPost.

Według raportu Gemius E-commerce w Polsce w 2019 roku:
  • Aż 52% kupujących w Internecie deklaruje Paczkomaty® jako najczęściej wybieraną formę dostawy towaru. Oznacza to wzrost popularności usługi wśród internatów o 4 punkty procentowe w porównaniu do wyników raportu za 2018 rok.
  • Usługi kurierskie InPost zyskały na popularności – zanotowały przyrost wskazań o 5 punktów procentowych wobec 2018 roku i utrzymały trzecie miejsce wśród najchętniej wybieranych firm kurierskich w Polsce. Wyprzedziły m.in. Pocztex (Pocztę Polską) oraz światowych potentatów, takich jak GLS, UPS i FedEx.

Ponadto, aż 61% badanych deklaruje, że usługa InPost najbardziej zachęcają ich do zakupów przez Internet – jest to wzrost o 6 punktów procentowych więcej z roku na rok.
InPost notuje jeden z najwyższych wskaźników zadowolenia klientów NPS (styczeń 2019, ankieta wysyłana do klientów po wykonaniu usługi):
  • InPost Kurier: 70,81 /N=4512/
  • Paczkomaty® InPost: 81,5 /N=13278/

InPost to największy w Polsce operator logistyczny, w którego zainwestowały amerykańskie fundusze inwestycyjne Advent International i KKR. Firma oferuje usługi kurierskie oraz dostawy za pośrednictwem ogólnopolskiej sieci Paczkomatów InPost dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, w tym kompleksowe usługi dedykowane branży e-commerce.

Więcej informacji na: www.inpost.pl
PRZECZYTAJ JESZCZE
pogoda Ostrołęka
-3.3°C
wschód słońca: 06:54
zachód słońca: 15:41
reklama

Kalendarz Wydarzeń / Koncertów / Imprez w Ostrołęce

kiedy
2024-11-22 19:00
miejsce
Hala Sportowo-Widowiskowa im. A....
wstęp biletowany
kiedy
2024-12-02 19:00
miejsce
Ostrołęckie Centrum Kultury,...
wstęp biletowany
kiedy
2024-12-09 19:00
miejsce
Ostrołęckie Centrum Kultury,...
wstęp biletowany
kiedy
2024-12-14 20:00
miejsce
Hala Sportowo-Widowiskowa im. A....
wstęp biletowany